KAKO TREBA IZGLEDATI DOBAR OGLAS – KOJI ĆE BRŽE PRODATI VAŠ AUTO. – PROČITAJTE PAŽLJIVO DO KRAJA I GARANTIRANO ĆETE BRŽE PRODATI VAŠ AUTO.
Ovo su najbolji savjeti za oglase za automobile koje ako budete pratili i pridržavali ih se, sigurno ćete brže prodati auto nego da objavljujete oglas bez ikakvog razmišljanja o njemu.
Ukoliko postupite ovako, mnogo više ljudi će vidjeti vaš oglas jer je estetski i dobićete više lajkova, komentara, dijeljenja i tako dopire do većeg broja ljudi i samim tim više kupaca.
Trudite se da budete iskreni. Nemojte previše hvaliti vaš auto i slikati tako da se ne vide neka oštećenja/ogrebotine i još stavite malo nižu cijenu od tržišne jer ćete tako dobijati puno poziva i onda kada vas neko pita da li auto ima neka oštećenja ili bilo šta slično, vi ćete morati reći da ima i tako nekoliko puta dnevno što će vas iznervirati, a mušteriju razočarati.
Naslov oglasa – ubacite dodatne konkretne opise jer ljudi baš tako traže auto
Kada postavljate oglas, imate opcije da stavite koji je motor, koliko brzina, da li je karavan/limuzina/hatchbek, da li je benzinac/dizelaš, da li ima ugrađen plin, da li je na metan, koje je godište, koliko ima vrata – sve u svemu, navedite sve moguće opcije koje čine vaš auto.
Slike automobila – što više slika napravite i stavite u oglas, to ćete bolje proći
Kupci vole ući u oglas i listati slike vašeg automobila. Najbolje je staviti maksimalno slika koliko god bude dozvoljeno na sajtu.
Slikajte automobil iz što više uglova, sa svih strana – zatim slikajte sjedišta, volan, haubu, gepek(bilo bi dobro i da izmjerite gepek pa da naznačite koliko ima CM i da napišete kubikažu), ključ….i tako dalje. Detalje koji su dobri na vašem autu, naglasite ih i slobodno se pohvalite njima.
Klikom ovdje, možete vidjeti kako treba izgledati slika jednog dobrog oglasa i kako ne treba da izgleda slika oglasa.
1.) Prva slika u oglasu je najvažnija.
Kada neko ukuca u pretrazi neki auto konkretno koji traži i recimo da to bude vaš auto, tada mu izlazi nekoliko rezultata. Ta osoba ‘’skrola’’ odnosno lista oglase i klikće samo na oglas koji ima dobru prvu, odnosno naslovnu sliku. Zato se potrudite da to bude slika gdje će vaš auto najbolje da se vidi, a ne da naslovna slika bude volan ili gepek.
2.) Slikajte ogrebotine, oštećenja i sve ostalo što može biti sporno na vašem autu.
U slike oglasa stavite također i sve sporno što može biti, bilo kakvo oštećenje, ogrebotinu ili kvar.
Na taj način će osoba koja čita oglas vidjeti da ‘’ne muljate’’ ništa i da ste fer i korektni i steći će poverenje u vas, što je u prodaji presudan faktor da kupi baš od vas, a ne od nekog drugog konkurenta na oglasniku.
Također, u tom slučaju kada dođe do same prodaje auta, taj neko Vam ne može obarati cijenu zato što ste već u oglasu naveli da ima oštećenja i tako možete zauzeti stav da ste sve pošteno i uredno naveli i stavili u oglas, jer se dešava da se nekad ‘’naprave ludi’’ pa vam obaraju cenu pri cjenkanju.
3.) Kvaliteta slika
Ne treba vam nikakav profesionalni fotoaparat, niti vam treba profesionalni fotograf da napravi fotografije vašeg automobila. Danas svaki mobilni telefon može napraviti odlične fotografije ukoliko koristite dnevnu svijetlost.
Kvaliteta slika je veoma bitan i također može biti presudan faktor. Potrudite se da kvaliteta slike bude odlična, koristite dnevnu svijetlost i testirajte kad je najbolje da se napravi fotografija.
Nemojte slikati auto dok u njega blješti Sunce ili dok je ispran vodom, osim ukoliko ne želite sakriti nešto, a već smo rekli da to ne radite, tako da mislite o ovome.
4.) Nađite lijepu lokaciju za slikanje vašeg automobila
Nije nikako isto ako slikate vaš automobil u nekom seoskom dvorištu gdje su svinje rondale po blatu i da slikate vaš automobil recimo na nekoj livadi, nekom urednom i modernom parkingu ili nekoj lijepoj lokaciji – imali ste već primer u ‘’slike automobila’’ koje sam naveo gore, pa se vratite ako ste zaboravili.
Ovo može također biti presudan faktor, što profesionalnija i bolja slika vašeg auta – to će više zaintrigirati kupca i možda se odluči za vaš auto samo zbog tog sitnog detalja.
Tačnost podatak u oglasu
Vodite računa da recimo kada stavljate kubikažu, stavite 1600 kubika umjesto 16000, također i kada stavljate kilometražu i cijenu isto važi.
Ova mala greškica u nepažnji i nekoncentraciji može Vas koštati da brdo kupaca ne vidi vaš oglas.
Opis automobila
Kao što kupci vole da gledaju slike, tako vole čitati i vidjeti detaljan opis automobila. Dajte realan i privlačan opis koji će privući kupce da vas kontaktiraju i dođu pogledati auto.
Međutim, i ovdje se može pretjerati, pa možete odbiti potencijalnog kupca ako previše hvalite svoj auto i napišete neke stvari u koje je teško povjerovati.